Українська академія друкарства
  • E-mail: mvgs.uad@gmail.com
  • Телефон: 032-276-55-83

Рекламні медійні технології

worker

Голубник,
Тетяна Святославівна

доцент,
кандидат технічних наук

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Навчальний курс «Рекламні медійні технології» передбачає вивчення загальних засад рекламної діяльності, зокрема, у сфері друкованої реклами, зовнішньої реклами, Інтернет-реклами. Йдеться не тільки про окремі види рекламування (листівка, буклет, календар, каталог тощо), а й рекламу як складову газетно-журнальної продукції. Об’єктом розгляду є друковане рекламне повідомлення, предметом – специфіка творення рекламного тексту, що виписується з теоретичних основ копірайтингу.

Масові комунікації та медіапланування це формування у майбутніх фахівців комплексу знань і умінь, які дозволять організувати ефективну діяльність рекламних структур в сучасних умовах ринку і комунікаційних відносин. Фахівці поліграфічної галузі та основ реклами забезпечують набір у рекламні агентства, що робить дисципліну необхідною та креативною.

Силабус дисципліни

Події кафедри

Немає подій

Архів методичних і наукових матеріалів

Цифрові технології у формних процесах

  • Методичні_вказівки_ЦФ.pdf
  • Технологія поліграфічного виробництва (додрукарські процеси)

  • Методичні вказівки ТПВ.pdf
  • Кваліметрія додрукарських процесів

  • Тема 5.doc
  • Тема 4.doc
  • Кодування та захист інформації в поліграфії

  • ТЕМА 2.pptx
  • Теоретичні основи растрування

  • Методичні вказівки ТОР1.pdf
  • Комп'ютеризація художньо-видавничого процесу

  • Методичні вказівки КХВП.pdf
  • Системи керування кольором

  • Конспект лекцій СКК_частина 1.pdf
  • Теорія і практика цифрової переробки інформації

  • Лабораторні роботи ТіПЦПІ.pdf